سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
ج, 1402/05/13 - 21:52
با همکاری خادمین شهدای هندیجان انجام شد

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی

به گزارش کوله بار خوزستان، در دهه دوم ماه محرم، پنجمین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی(ع) همراه با نوحه پامنبری سنتی و محلی و سخنرانی و با اهداء قطعه فرش متبرک بارگاه منور حضرت امام رضا( ع) در مصلی مسجد جامع هندیجان با همکاری خادمین شهدای هندیجان برگزار شد.

 

 همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی علیه السلام در دهه دوم محرم با حضور خادمین، مداحان و پیشکسوتان مداح و سخنرانان اهل بیت علیه السلام و بسیجیان و دیگر قشرها و فرماندار، بخشدار مرکزی و امام جمعه و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه شهرستان هندیجان و با همکاری تاثیرگذار خادمین شهدای ناحیه در مصلی مسجد جامع هندیجان باشکوه ویژه ایی برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی باتسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام اظهار داشت : از عوامل اجرایی همایش پیرغلامان و از حضور شور انگیز تمامی قشرهای مختلف و خادمان و پیشکسوتان مداح و سایر خدمتگزاران در هیات های مذهبی و دیگر بزرگواران تقدیر و تشکر می شود. 

 

وی افزود: عشق به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام و اهل بیت( ع) زمان و مکان ندارد و هر مومنی باایمان قلبی در مجالس امام حسین علیه السلام شرکت دارند و خدمت می نمایند. 

 

امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان نمود: دشمنان با فریب کاری و نیرنگ سعی داشتند مجالس سوگواری سید الشهدا ء در ایام محرم کم رنگ یا برگزار نشود ولی مردم شریف ایران و دیگر مسلمانان جهان با جان و دل و با عشق به ساحت مقدس و نورانی امام حسین علیه السلام مجالس عزاداری را برگزار نمودند و همچنان مراسمات سیدالشهدا ء در حال برگزاری است و دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت علیه السلام همیشه شکست خورده هستند .

 

وی بابیان اینکه ما ملت امام حسبنیم گفت : تازنده هستیم فرهنگ ایام محرم و اهل بیت علیه السلام و نهضت کربلا و سیدالشهدا ء ادامه می دهیم و به نسل های کنونی و آیندگان منتقل می کنیم و راه سعادتمندی حضرت امام حسین علیه السلام ادامه دارد و ماملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.