سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/19
س, 1393/07/15 - 13:03
مسئول سازمان اردویی راهیان نور:

واقعه غدیر سال آینده در ۳ کشور اسلامی بازسازی می‌شود

مسئول سازمان اردویی راهیان نور گفت: واقعه غدیر سال آینده در ۳ کشور اسلامی بازسازی می‌شود.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی در حاشیه دیدار با آیت‌الله حسینی ‏بوشهری‌ در جمع خبرنگاران، بااشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ اسلام پس از 1400 سال از واقعه غدیر، ‏نمایش عظیم بازسازی غدیر اجرایی شده است، اظهارکرد: نمایش بازسازی واقعه غدیر در 113 شهر داوطلب با مشارکت مردمی به صورت اختیاری برگزار می‌شود.

وی ثبت بازسازی واقعه غدیر به عنوان یک اثر ملی را نیازمند پژوهش و بررسی‌های بیشتر در این زمینه دانست و افزود: به دلیل اینکه برای نخستین بار در تاریخ اسلام واقعه غدیر بازسازی می‌شود باید ابتدا آسیب‌شناسی لازم در این زمینه صورت بگیرد تا پس از انجام تحقیقات میدانی و ‏پژوهشی، فضای بهتری برای ثبت این اثر ایجاد شود.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخاطرنشان کرد: به دلیل استقبال اجرای نمایش واقعه غدیر در شهرهای نجف، کربلا و بیروت قرار است کل بازسازی واقعه غدیر توسط گروه‌های برتر ایرانی صورت بگیرد.

سلیمانی بااشاره به اعزام 22 ملیت برای نخستین بار به اردوهای غرب و شمال غرب کشور در سال جاری، تصریح کرد: 38 ملیت در سال گذشته در اردوی راهیان نور در منطقه غرب و شمال غرب کشور شرکت کرده بودند.

وی به تعداد دانش آموزان اعزامی به مناطق ‏غرب و شمال غرب کشور، اشاره کرد و گفت: برای اعزام 200 هراز نفر از دانش آموزان داوطلب به مناطق غرب و شمال غرب کشور تدراک دیده شده است.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر بابیان اینکه برای اعزام بیش از یک میلیون دانش‌آموز داوطلب به اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: طرح اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در ‏‏15 مهر ماه سال جاری آغاز می شود، که در میدان فلسطین تهران آیینی به همین منظور برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.