سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/19
د, 1401/12/15 - 14:40
بهادری جهرمی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر:

ورود بسیج در عرصه فضای مجازی و رسانه باعث شکست توطئه‌های رسانه‌های معاند شد

سخنگوی دولت با بیان اینکه باید از جهادگران اصلی عرصه جهاد رسانه که جنگ و جهاد اصلی امروز است، تجلیل و قدردانی کنیم، گفت: ورود بسیج در عرصه فضای مجازی و رسانه باعث شکست توطئه‌های رسانه‌های معاند شد.

به گزارش کوله بار، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز ۱۵ اسفندماه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل تالار ایوان شمس تهران برگزار شد، اظهار کرد: ورود بسیج در عرصه رسانه، تمام معادلات جنگ نظامی را در ۸ سال دفاع مقدس به طور کلی تغییر داد و چون بسیج در عرصه رسانه فعال شده مطمئن هستیم که در جنگ نابرابر و ظالمانه رسانه‌ای سربلند و پیروز خواهیم بود.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آستانه نیمه شعبان را گامی مهم در جهت بر هم زدن فضاسازی رسانه‌ای دشمنان دانست و افزود: ورود بسیج در عرصه فضای مجازی و رسانه باعث شکست توطئه‌های رسانه‌های معاند شد و وظیفه ما این است که از جهادگران اصلی عرصه جهاد رسانه که جنگ و جهاد اصلی امروز است، تجلیل و قدردانی کنیم.


وی با بیان اینکه ما خود را مدیون بزرگواران و پیشکسوتان عرصه رسانه می‌دانیم، گفت: جنگ امروزی که دشمنان علیه نظام اسلامی برپا کرده‌اند، ۴۴ سال است که آغاز شده و مستکبران در این مسیر به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به جامعه اسلامی ما هستند اما باید بدانند که ملت ایران در برابر هجمه‌های آن‌ها محکم ایستاده و به این دشمنی پاسخ می‌دهد.


بهادری جهرمی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف ما در حوزه رسانه این است که تاکنون از شجره طیبه و سازوکاری که امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی غرس کرده بودند یعنی همان نهاد مقدس بسیج استفاده بهینه نداشته‌ایم و این مسئله دیر به ذهنمان رسید که در عرصه رسانه نیز از همین مفهوم برای پیشروی و مقابله با دشمنان استفاده کنیم. 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.