سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/13
د, 1393/09/10 - 07:23
آیت‌الله موحدی کرمانی:

یادآوری فتنه 88 یک هشدار است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز مسئولان ما باید پیرو رهبر باشند و باید این فداکاری را در عمل نشان دهند، گفت: مقام معظم رهبری بحث فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند و دائم تکرار می‌کنند و این در واقع یک هشدار است.

به گزارش کوله بار، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر دیروز در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید احمدی روشن که در مجتمع فرهنگی ولی عصر(عج) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به این عزت دست یافته به دلیل وجود شهدا است.

وی افزود: اگر در مقابل توطئه‌های آمریکا نظام اسلامی توانست ایستادگی کند به دلیل همین عرفان‌ها و فداکاری‌ها بود و تا وقتی این روحیه در کشور باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌کند و اگر می‌بینیم امام حسین(ع) با یاران اندک بر یزید پیروز می‌شود، همین روحیه بود و باید ما این تفکر و روحیه بسیجی را حفظ کنیم و هرچه این روحیه توسعه بیشتری پیدا کند، قدرت جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز مسئولان ما باید پیرو رهبر باشند و باید این فداکاری را در عمل نشان دهند و مردم ایران در عمل فداکاری خود را به اسلام و نظام نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: بودجه کشور مانند خونی است که باید به همه اعضای بدن برسد و بودجه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به همه مردم برسد و به صورتی نباشد که برای پروژه‌های مهم دائم بگویند بودجه نداریم و از سویی باید حقوق برخی از مدیران ما کاهش یابد تا عدالت اعمال شود.

موحدی‌کرمانی تصریح کرد: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا دست به دست هم دادند تا ایران اسلامی را سرنگون کنند، اما هیچ غلطی نکردند و این نشانه قدرتی است که ریشه در معارف قرآنی و اسلامی دارد و تفکر بسیجی یعنی اگر دین نیاز به دادن جان داشته باشد آن را فدا کنیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر شهیدان و این فداکاری‌ها نبود، ایران توسط صدام و آمریکا نابود می‌شد و این جانفشانی‌ها امروز به اسلام و مسلمانان عزت داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری بحث فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند و دائم تکرار می‌کنند و این در واقع یک هشدار است که باید به آن توجه ویژه شود و همچنین در ارتباط با مسائل فرهنگی نیز نباید مسئولان ما بی‌تفاوت باشند و باید جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرند.

موحدی کرمانی بیان داشت: روحیه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه مسلمانان وجود داشته باشند و نباید در ارتباط با گناه بی‌تفاوت باشند زیرا مومنان بر یکدیگر ولایت دارند.

وی اظهار داشت: مسلمانان اگر کوتاهی از سوی فردی دیدند باید برای آنها مهم باشد زیرا اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنیم؛ حتی نام نظام هم اسلامی باشد، نظام اسلامی نیست و دشمنان بر ما مسلط می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع:فرهنگ نیوز

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.