سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/19
پ, 1398/08/23 - 13:26
دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور:

5آذرماه، مهلت ارسال آثار به جشنواره ره آورد سرزمین نور/ هنر، مهمترین ابزار جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس است

رضایی با بیان هنر،مهمترین ابزار جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: 5آذرماه، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی جشنواره ره آورد سرزمین نور است.

علی رضایی دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور در همایش اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور استان ایلام با اشاره به اینکه این جشنواره همه ساله با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور برگزار می شود، اظهار داشت: همه ساله زائران راهیان نور دیده ها و شنیده های خود از سرزمین نور را در قالب رشته های هنری و ادبی همچون شعر، داستان، دلنوشته، متن ادبی، عکس، فیلم، فیلمنامه و...پیاده سازی می کنند و به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور ارسال می کنند که پس از داوری نهایی، به منتخبین این آثار، جوایزی اهدا می گردد.

وی افزود: تاریخ نهایی ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی جشنواره ره آورد سرزمین نور تا 5 آذرماه است و تا به امروز برخی از استانها همچون تبریز، یزد، ایلام، گلستان و... برگزاری جشنواره استانی را در دستور کار خود داشته اند.

رضایی با بیان اینکه زندگی شهدا باید برای جوانان ترسیم شود و به این منظور اردوهای راهیان نور سازماندهی شده است، گفت:دفاع مقدس یک گنجینه است و راه استخراج این گنجینه زبان هنر است تا فرهنگ ایثار و شهادت ترویج یابد.

دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶ جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در کشور برگزار شده است و اسفند ماه امسال هفدهمین جشنواره در شهر خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی، استان ایلام را با توجه به سبقه فرهنگی از استان‌های پیشرو در برگزاری این جشنواره و اردوهای راهیان‌نور دانست و خاطرنشان کرد: استان ایلام یکی از سرآمدان حوزه ادبیات است و باید از این ظرفیت هنری استفاده شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.