سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
پ, 1394/05/08 - 10:56
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کرمانشاه در گفتگو با کوله بار خبر داد

استقبال کاروان های راهیان نور از مراسم سالگرد عملیات مرصاد در کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کرمانشاه گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مراسم ویژه با حضور مسئولین استانی و کشوری از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد به شمار می‌آیند.

علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار کوله بار گفت : گروهی از خادمین الشهدای استان برای عطر افشانی و غبار رویی یادمان و برپایی ایستگاه صلواتی به یادمان مرصاد اعزام شدند.

 

وی گفت: بیشترین سهم را در دوران دفاع مقدس و بویژه عملیات مرصاد متعلق به استان کرمانشاه بود؛ بطوری که ۷ تیپ از نیروهای نظامی استان منهای خود مردم در حماسه مرصاد شرکت داشتند و این در حالی است که حضور بیش از سه گردان از نیروهای نظامی یک استان در یک عملیات بی سابقه بوده است.

 

 علی یوسفی راد از عملیات مرصاد به عنوان نقطه اوج ایمان و ولایتمداری استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: این عملیات برگ زرینی بر کتاب ولایت پذیری رزمندگان اسلام بود.

 

وی عملیات مرصاد را مهمترین عملیات ۸ سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: در طول این ۸ سال عملیاتهای زیادی انجام شد اما هیچ کدام از آنها مثل عملیات مرصاد نبود زیرا این تهاجم آخرین تیر خلاص دشمنان ما بود.

 

یوسفی راد در ادامه با اشاره به شکست منافقین در این عملیات افتخار آفرین گفتدر عملیات پیروزمندانه مرصاد چند هزار نفر از منافقین کشته و زخمی و اسیر شدند که که این افتخاری از افتخارات استان کرمانشاه به حساب می آید.

 

انتهای متن/د

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.