سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
ش, 1394/05/24 - 11:36

زندگی نامه شهید شهرام زلفی کتاب می شود

زندگینامه شهید سرگرد پاسدار شهرام زلفی به صورت کتاب چاپ می شود.
به گزارش کوله بار، "موضوع این کتاب، شرح زندگی شهیدی است که درحادثه تروریستی شهرستان «پیشین»‌ در استان سیستان و بلوچستان همراه با سردار سرلشکر شهید «نورعلی شوشتری»  به شهادت رسیده است. 
 
گفتنی است این شهید و دوستانش  در مبارزه با مفاسد اجتماعی و دشمنان شرق کشور فعالیت زیادی داشته است و در اين حادثه تروريستي سردار شهيد نورعلي شوشتري جانشين فرماندهي نيروي زميني سپاه، سرتيپ پاسدار شهيد رجبعلي محمدزاده فرمانده سپاه استان سيستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار شهيد فرشاد شفيع پور، سرگرد پاسدار شهيد شهرام زلفي، پاسدار شهيد علي عربي و پاسدار شهيد روح الله نوزاد و دونفر از خبرنگاران صدا و سيما به نام هاي عباس گودرزي و محمد گونه فراهاني از شبكه دو سيما به شهادت رسيدند.
 
این کتاب را النازعباسیان به سفارش شهرداری ناحیه 2 منطقه 19 شهر تهران در 150 صفحه گردآوری کرده و پیش بینی شده است در روز سالگرد شهید در بیست و ششم مهر ماه طی مراسمی از آن رونمایی شود.
 
بنابراین گزارش، در این کتاب زندگی نامه این پاسدار شهید با روایت هایی از پدر و مادر و سایر اعضای خانواده این شهید بازگو شده و در انتها حدود  50 عکس  از رشادت های این پاسدار در کتاب آورده شده است.
 
در بخشی از این کتاب آمده است :
«صدیقه رهسپار»مادر با اشک و ناله سر صحبت از همسرش می گیرد وبا دست اتاق جلویی را نشان می دهد و می گوید:«همین جا توی این اتاق می نشست و شبانه روزنوارها را  روی کاغذ پیاده می کرد.باور کنید تا قبل از شهادتش نمی دانستیم او چه سمتی دارد ووقتی به شهادت رسید تازه فهمیدیم که چه سمت ها داشت.»
مادر که گریه امانش نمی دهد دوباره با همان چشمان خیس و صدای گرفته ناله می کند و به زبان آذری می گوید:«من پسرم را در لباس نظامی ندیدم. کسی نمی دانست که شهرام پاسدار بود.مسائل حفاظتی را کامل رعایت می کرد و ماموریت هایش را بی خبر از ما انجام می داد.حتی چندین بار هم ماموریت برون مرزی هم داشت که  در یکی از این ماموریت ها جانباز شد.»
 
انتهای پیام/ق
 
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.