سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
د, 1396/05/23 - 07:42
امام جمعه نجف‌آباد:

اجازه نمی‌دهیم سلاح محسن بر زمین بماند/ شهید حججی حال عاشورایی را در کشور ایجاد کرد

حجت‌الاسلام «مصطفی حسناتی» با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم سلاح شهید «محسن حججی» بر زمین بماند، گفت: ما تا آخرین لحظه کنار شهید حججی خواهیم ماند چراکه شهادت او حالت عاشورایی و کربلایی را در تمام کشور ایجاد کرد.

به گزارش کوله بار ، حجت‌الاسلام «مصطفی حسناتی» امام جمعه نجف‌آباد در مراسم گرامی‌داشت شهید «محسن حججی» که صبح امروز (یک‌شنبه) در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به نمایندگی آیت‌الله طباطبایی نژاد از جانب رهبر انقلاب برای رساندن پیام ایشان به این مراسم، اظهار داشت: باید از تمام عزیزانی که با پیام‌های خود و با حضور در منزل شهید، ارادت خود را به مقام شهادت اعلام کردند، تشکر کرد.

امام جمعه نجف آباد افزود: مردم نجف آباد همان‌طور که از قبل انقلاب با امام راحل و عظیم‌الشأن عهد و پیمان بسته و تا پیروزی انقلاب مردانه ایستادگی کردند، در هشت سال دفاع مقدس نیز جانانه حضور پیدا کرده و شهید، آزاده و جانباز و ایثارگران بسیاری تقدیم نظام کردند.

وی ادامه داد: امروز حضور یکپارچه مردم در مراسم گرامی‌داشت شهید حججی نشان داد که آن‌ها همچنان بر سر عهد و پیمان اولیه خود با اسلام، قرآن، امام زمان (عج) و رهبر انقلاب هستند.

 

امام جمعه نجف آباد تأکید کرد: ما تا آخرین لحظه در کنار شهید «محسن حججی» خواهیم ماند و اجازه نمی‌دهیم سلاح او زمین بماند.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حضور جوانان در عرصه‌های دفاعی گفت: تک‌تک جوانان این دیار، آمادگی حضور و از خود گذشتگی در هر کجا که آزادی خواهان و مظلومان عالم نیاز به دفاع داشته باشند را دارند.

 

وی ادامه داد: این حضور خودجوش و این قلب‌های متحول شده، حامل این پیام است که شهیدان هرگز نمی‌میرند، چه زنده‌ای بیشتر از شهید محسن حججی که همه را منقلب و حالت عاشورایی و کربلایی در کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.