سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
ی, 1398/10/29 - 14:56
معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان خبر داد

ارسال بیش از ۲۶۰۰ اثر به جشنواره استانی«ره آورد سرزمین نور» گلستان

رحمانی گفت: امسال ۲ هزار و ۶۵۳ اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان ارسال شده است.

به گزارش کوله بار، «باقر رحمانی» امروز (یکشنبه 29 دی)در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان گلستان اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن کریم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام همت خود را در سراسر عالم به کار گرفتند و ناتویی را علیه توسعه و ترویج انقلاب اسلامی در خارج از مرزها رقم زدند.

 


معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دشمنان تصور می کردند با جنگ سخت می توانند انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما ملت غیور ایران و تربیت یافته در مکتب امام راحل با شور انقلابی و عزم عاشورایی به پا خاستند و با نثار بهترین جوانان خود دست متجاوز دشمن را کوتاه کردند و اجازه ندادند دشمن وجبی از خاک وطن را تجاوز کند.

 


وی با بیان اینکه دشمن پس از جنگ تحمیلی هم بیکار ننشست و انواع مختلف توطئه ها و جنگ ها را علیه ما آغاز کرد، تصریح کرد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را حفظ کنیم.

 


رحمانی با اشاره به اردوهای راهیان در گلستان، یادآور شد: اردوهای راهیان نور در طول سال انجام می شود و خداوند توفیق داد در سال 1397، 9 هزار و 845 نفر از استان گلستان به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

 

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور برای سومین سال متوالی در استان گلستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره سرزمین ره آورد نور در دو سطح کشوری و استانی و در دو بخش مردمی و حرفه ای برگزار می شود، گفت: در سال 95، یک هزار و 500 اثر و در سال 96، یک هزار و 650 اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان ارسال شده است.

 

رحمانی خاطرنشان کرد: امسال نیز 2 هزار و 653 اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال شد و نسبت به سال های گذشته با رشد 63 درصدی همراه بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.