سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/12
س, 1402/12/22 - 10:48
مسئول سازمان اردویی بسیج استان یزد عنوان کرد:

راهیان نور بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: راهیان نور می‌تواند بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

به گزارش کوله بار، علیرضا صادقی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در سال جاری، ۶ هزار زائر راهیان نور از استان یزد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و حضور زائران راهیان نور در سرزمین نور همچنان ادامه دارد و از این میان، دانش‌آموزان و دانشجویان سهم عمده‌ای برای حضور در سرزمین شهدا داشتند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد افزود: ۵ هزار دانش آموز طی سال ۱۴۰۲ از سرزمین نور بازدید کردند و با فرهنگ و سیره شهدا آشناتر شدند. اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی جذابیت زیادی دارد و تلاش می‌شود که برای این عزیزان، روایتگرانی انتخاب شود که به زبان دیگری، وقایع جنگ را برای دانش‌آموزان روایتگری کنند که بیشتر قابل فهم و درک باشد.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در برنامه رزمی و بصیرتی در اردوگاه‌های راهیان نور اهمیت زیادی دارد، گفت: هر چقدر بتوانیم به زبان هنر، وقایع دفاع مقدس را به نسل امروزی منتقل کنیم، ماندگاتر عمل کرده‌ایم و بحمدالله نمایش رزمی فرهنگی که در اردوگاه‌های راهیان نور برای دانش‌آموزان و اقشار مردم برگزار می‌شود، توانسته اثرگذاری زیادی در انتقال مفاهیم و پیام دفاع مقدس داشته باشد.

صادقی تاکید کرد: امسال ۲ هزار دانشجوی یزدی نیز فرصت حضور در سرزمین نور را داشتند و از یادمان‌های دفاع مقدس همچون شلمچه، فکه، طلائیه، شهدای هویزه، اروندکنار و... بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی بیشتری را برای اقشار مختلف مردم در سرزمین نور برگزار کنیم، به همان اندازه می‌توانیم در انتقال پیام دفاع مقدس به نسل امروزی و اقشار مختلف مردم موثر واقع شویم؛ در شرایطی که دشمن از هر روش و امکاناتی برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، راهیان نور می‌تواند بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.