سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
ش, 1396/03/27 - 10:20

میدان نفتی «الحباری» و سه شهرک دیگر در رقه سوریه آزاد شد

ارتش سوریه که روز گذشته سه میدان نفتی را در استان رقه آزاد کرده بود، امروز نیز میدان نفتی الحباری و شهرکهای جب المشرفة، جب الافودس، صهاریج الوهاب را از داعش پس گرفت. 
به گزارش کوله بار ، عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف جنوب غربی استان رقه ادامه دارد.

شبکه خبری «المیادین» اعلام کرد که ارتش سوریه امروز جمعه میدان نفتی «الحباری» را در این منطقه از رقه از داعش پس گرفته است.

یک منبع میدانی نیز خبر داد که ارتش سوریه موفق شده است شهرکهای «جب المشرفة، جب الافودس، صهاریج الوهاب» و یک  نقطه نظامی نزدیک به آن را آزاد کند.

نیروهای سوری روز گذشته علاوه بر میدان نفتی الثوره، موفق شدند میدان نفتی و روستای «صفیان»، میدان نفتی «الصفیح» و دو راهی «الرصافه» را آزاد کنند.

درباره رخدادهای استان رقه نیز شبکه خبری الجزیره گزارش داد که فرمانده نظامی گروه نیروهای عشایر وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) که در رقه با داعش درگیر هستند، کشته شد.

برخی از منابع نیز خبر دادند که نیروهای قسد در اطراف روستای «کسره شیخ جمعه» واقع در جنوب غرب شهر الطبقه در استان رقه با داعش درگیر هستند.

نیروهای دموکرات قصد دارند به منطقه «المقص» نزدیک شوند که در واقع چند راهی مهمی از سمت غرب، شرق و جنوب یه سمت شهر رقه به شمار میرود.

درگیریها قسد با داعش برای دهمین روز ادامه دارد و نیروهای دموکرات میگویند که به سمت بخش قدیمی رقه در مرکز این شهر نفوذ کرده اند

انتهای پیام/

فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.