سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1398/06/28 - 11:31
عباس پور در گفتگو با کوله بار عنوان کرد

برگزاری راهیان بصیرت در مازندران با هدف نفاق شناسی در جبهه سوم

اردویی تحت عنوان راهیان بصیرت در مازندران برگزار می شود که جریان منافقین برای  مردم با کیفیت بهتر و اثرگذاری بیشتر تبیین شود.

مسئولان اردویی سپاه کربلا مازندران در گفتگو با کوله بار از برگزاری تور یک روزه گردشگری جنگل با عنوان راهیان بصیرت برای اقشار مختلف مردم در هفته دفاع مقدس خبر داده اند؛ این اردو برای اولین بار در استان در راستای بازشناسایی جریان ضد انقلاب در دهه شصت  برگزار می شود.

این اردو در امتداد اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور می باشد و با توجه به اینکه منافقین برای پیشبرد اهداف خود جنگل های شمال را بعنوان جبهه سوم  نامگذاری کردند و برای اینکه به اهداف شوم خود برسند دست به عملیات مسلحانه علیه مردم و انقلاب زدند،از همین رو اردویی تحت عنوان راهیان بصیرت برپاشد تا  جریان منافقین برای  مردم با کیفیت بهتر و اثرگذاری بیشتر تبیین شود.

حادثه ششم بهمن آمل که امام خمینی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی امام (ره) به آن متذکر شده اند و این حماسه را  به عنوان یک حادثه مهم تاریخی نام برده اند و مهم ترین اهداف این اردو نیز تبیین جریان نفاق در جبهه سوم است  و با گذشت بیش از چهاردهه از انقلاب اسلامی به دلیل غفلت مسئولین ، جریان نفاق برای مردم و نسل امروز به خوبی تبیین نشد.

تور یکروزه گردشگری جنگل با برنامه های فرهنگی، ورزشی ، بازدید از امکان مذهبی در قالب  تبیین حوادث تاریخی با مدل روایتگری همراه است.

افتتاحیه این طرح هفته گذشته با برگزاری کارگاه آموزشی راویان دفاع مقدس در منطقه سوادکوه برگزار شد و این دوره آموزشی با استقبال خوبی از مخاطبین روبروشد و در هفته جاری  هم این کارگاه آموزشی با حضور راویان خواهر در منطقه جنگل های سوادکوه برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.