سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1396/05/28 - 21:29
قائم مقام وزارت خارجه:

آزادگی شهید حججی درس دیگری از مقاومت، ایثار و فداکاری بود

در سالگرد بازگشت سرافرازانه آزادگان دلاور کشورمان مراسمی با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات، مقاومت و ایثارگری‌های این عزیزان و زندانیان دوران ستم‌شاهی و عزیزانی که مدتی در دست تکفیری‌ها گرفتار بودند در وزارت امور خارجه برگزار شد. 
به گزارش کوله بار، در این مراسم که با قرائت آیاتی از قرآن کریم و دعای امام سجاد (ع) در حق مرزداران آغاز شد، سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه در جمع آزادگان سرافراز این وزارت خانه سخنرانی کرد و سپس تعدادی از این عزیزان خاطراتی از دوران زندان ستم‌شاهی، دوران اسارت در عراق و هم‌چنین گرفتاری در دستان گروه‌های تکفیری را نقل کردند.
 
سرمدی بازگشت سرافرازانه آزادگان به کشور را یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد که این عزیزان درس مقاومت، آزادگی و ایثار دادند.
 
وی با اشاره به این‌که افتخار همکاری با تعدادی از این عزیزان را در وزارت امور خارجه دارند، افزود: تلاش ما قدردانی از این عزیزان و ادای دین است و هر روز هم اگر بخواهیم از این عزیزان قدردانی کنیم، باز در مقابل زحمات آنان کافی نخواهد بود.
 
سردمدی گفت: هنوز این ایثارگری و فداکاری تعطیل نشده و آزادگی محسن حججی که به طور وحشیانه به دست داعشی‌ ها به شهادت رسید، درس دیگری از مقاومت و ایثار و فداکاری بود.
 
در پایان این مراسم نیز از آزادگان وزارت خارجه تقدیر شد.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.