سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
ش, 1394/04/13 - 12:20
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج استان همدان در گفتگو با کوله بار:

آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب از اواخر مردادماه

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: کاروان های راهیان نور استان همدان به دلیل گرمای هوا از اواخر مردادماه به غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند که این اردو تا پایان شهوریورماه ادامه دارد.

حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب از اواخر مردادماه آغاز می شود افزود: اعزام کاروان های راهیان نور استان همدان به غرب و شمال غرب کشور تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین استان همدان در ادامه گفت: تعداد سهمیه زائران سرزمین های نور برای استان همدان 1200 نفر در نظر گرفته شده است اما پیش بینی می کنیم که امسال تنها برای راهیان نور غرب و شمال غرب 1500 نفر را به این سرزمین ها اعزام کنیم.

 

وی افزود: برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب حدود 30 راوی و 10 خادم در نظر گرفته شده است.

 

ترکمان در ادامه تاکید کرد: همه راویان و خادمین بکار گیری شده در کاروان های راهیان نور آموزش های لازم را دیده اند و به آنها تاکید شده است تا از اغراق گویی و زیاده گویی به طور جد پرهیز شود.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین استان همدان گفت: راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی نیز از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد.

 

ترکمان خاطر نشان کرد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم .‎میتوانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند سبب ایجاد تحول در بین جوانان شویم.
 
وی افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ما شاخص هستند که انسان ها را به سمت ارزش های الهی رهنمون می سازند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جامعه را همواره سرزنده و با نشاط نگه می دارد.
 
این مقام مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور اهمیت توجه و تقویت این حرکت ارزشمند را صد برابر به نسبت گذشته بیان کرد و گفت: امیدواریم تذکرات و تأکیدات مقام معظم رهبری فراراه برنامه ریزان و کارگزاران فرهنگی باشد.
 
وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور، فرهنگ‌ساز هستند و اهمیت فرهنگی و معنوی این اردوها بر هیچکس پوشیده نیست.
 
ترکمان گفت: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد.

 

انتهای پیام/ ف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.