سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
س, 1396/03/30 - 12:50
وصیتنامه شهدا؛

آمریکا نمی‌تواند با امواج پرتلاطم و خروشان انقلاب اسلامی مقابله کند

شهید حسن امیدوار در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: هرگز آمریکا نخواهد توانست جلوی صدور امواج پرتلاطم و خروشان انقلاب اسلامی را اولاً در خاورمیانه و ثانیاً در جهان پر از ظلم و کفر بگیرد و شما ملت آگاه باید در جهت صدور انقلاب به تمام کشورهای جهان، مخصوصاً کشورهای اسلامی گام بردارید.
به گزارش کوله بار ، صفای باطن و رسیدن به کمال و قرب حق، با یادآوری و خواندن وصیتنامه شهدا سبب پرواز روح به سوی ملکوت و فضای معطر معنوی و عرفانی می‌شود.

ماه رمضان به عنوان ماه ضیافت الهی فرصتی است تا با دعا به درگاه الهی سعادت دنیا و آخرت خود را رقم بزنیم و شیوه بندگی را بیاموزیم و چه مناسب است تا با تأسی به ادعیه‌ای که از حضرات معصومین وارد شده و همچنین با مطالعه وصیتنامه شهدا، مسیر بندگی و عبودیت را بهتر طی کنیم.

در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به فرازهایی از وصیتنامه شهدای یزد اشاره‌ای خواهیم داشت.

شهید جلیل مدیری:

ای انسانها؛ گول زرق و برق دنیا را نخورید، چون عافبتِ همه ما، زیر خروارها خاک است و تنها چیزی که از انسان می‌ماند، خوبی‌های اوست.

 شهید اسماعیل حصار:

مرا حلال کنید و در مرگی که باعث افتخارتمام ملت شهیدپرور است گریه نکنید. فقط امام را دعا کنید و دعا برای رزمندگان اسلام.

شهید رضا زارع زردینی:

ما درس عشق و جانبازی را از عاشقان دشت کربلا آموخته‌ایم.  مادر جان؛ اگر دوباره زنده می‌شدم، والله آرزویم این بود که در راه امام امّت که او خود، فانی در راه اسلام است، جانم را فدا کنم.

مبادا دشمنان اسلام و انقلاب از سستی شما سوءاستفاده کنند.

خواهرانم؛ حفظ حجاب داشته باشید، زیرا بنده که رفتم بخاطر این بود که احیاء اسلام و احکام الهی شود.

مبادا در مرگم شیون نمایید. هر وقت اراده عزاداری بر من نمودید، بر اجساد گمشده جوانان مفقودالاثری گریه کنید که هنوز در میادین مین، صدای روح‌نواز الله اکبرشان می‌آید.

 شهید جلال رهاوی:
 
پدر و مادر عزیزم؛ خیلی خوشحالم که به آرزوی بزرگ خود «شهادت» رسیدم و شما نیز خوشحال باشید امانتی که خدا به شما داده بود را در راه خدا دادید.

شهید محمد جلال شکاری:

در هر لحظه و در هر حال بیاد خدا باشید و برای پیروزی اسلام بر کفر جهانی دعا کنید .

شهید رمضان کلانتری:

تمام دوستان من بدانند که انسان باید بمیرد. چه خوب است این جان ناقابل فدای اسلام و قرآن شود.

شما نپندارید که ما برای مال دنیا به جبهه رفته‌ایم. نه، اینطور نیست. وقتی من صدای « هل من ناصرٍ ینصرنی» امام خود را شنیدم گفتم: «لبیک یا خمینی» و ای کاش صد بار شهید می‌شدم و باز زنده می‌شدم و این جان ناقابل را در راه خدا فدا می‌کردم.

شهید محمد عرب‌زاده:

همه جا و در همه حال به یاد خدا باشید و هرگز فریب دشمنان داخلی و خارجی، مثل شایعه پراکنان و منافقین بدتر از کفار را نخورید.

شهید حسین خسروی:

پدر عزیزم؛ به خودت افتخار کن که فرزندی که تحویل جامعه دادی، برای دین خدا مردانه جنگید و جان ناقابل را فدای انقلاب اسلامی نمود.

شهید کرامت بهشتی:

پیامم به ملّت ایران این است که  امام را تنها نگذارید، مساجد را خالی نگذارید، از اسلام و میهن اسلامی دفاع کنید و نگذارید که دشمنان، ما را نابود کنند.

شهید محمدرضا صفایی:

خدای ناکرده روزی نرسد که به گفتار امام کم توجه کنیم و یا ترس از دشمن داشته باشید، فقط از خدا بترسید. باید به گفتار امام گوش داده و آن را عمل کرده و آدم شد.

شهید عباسعلی خبیری:

اولاً خواهران؛ حجاب، حجاب، حجاب. ثانیاً برادران؛ نگاه، نگاه، نگاه.

شهید اکبر کرمی:

به خدا قسم اگر ما به همین اندازه که برای امور دنیوی کار و تلاش می‌کنیم به همین اندازه برای تعالیم حیاتبخش اسلام کار می‌کردیم الان مسلمین جهان زیر چکمه ابرقدرت‌های شرق و غرب نبودند و اسلام خیلی سریع جهانگیر می‌شد.

شهید حسن امیدوار:

هرگز آمریکا نخواهد توانست جلوی صدور امواج پرتلاطم و خروشان انقلاب اسلامی را اولاً در خاورمیانه و ثانیاً در جهان پر از ظلم و کفر بگیرد و شما ملت آگاه باید در جهت صدور انقلاب به تمام کشورهای جهان، مخصوصاً کشورهای اسلامی گام بردارید.

انتهای پیام/ دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.