سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1396/03/31 - 10:32

اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.
رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان  از اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و یادمانهای دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: امسال تعداد ۹ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و سه هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سهمیه شرکت دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور نسبت به سال گذشته تغییر یافته است، افزود: باید تلاش کنیم با آسیب‌شناسی و احصا مشکلات در طول دوره‌های گذشته، این برنامه فرهنگی را با جدیت، در فضایی معنوی و به نحو مطلوب اجرا  شود.

قربانی با بیان اینکه سالانه با همکاری بسیج سازندگی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طرحی با عنوان هجرت سه در مدارس اجرا می‌شود، اعلام کرد: باید با معرفی عرصه و تمهید مقدمات لازم در فصل تابستان زمینه را برای اجرایی شدن این طرح فراهم شود.

وی طرح هجرت سه را یکی از برنامه‌های ارزشمند تربیتی و فرهنگی برای دانش‌آموزان دانست و افزود: این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر آسیب‌شناسی اجرای طرح هجرت سه و کاهش عرصه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: امسال باید با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، زمینه حضور دانش‌آموزان و اجرای فعالیت‌های با کیفیت در مدارس را فراهم آوریم. انتهای پیام/ ایکنا

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.