سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
س, 1396/05/03 - 08:40
توسط اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) صورت می گیرد:

اعزام 1 هزار نفر از زائران بار اولی به مشهد مقدس

پور محمدی گفت:تاپایان شهریور ماه امسال بیش از 1 هزار نفر از زائران باراولی استان ایلام به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف می شوند.

حسین پور محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبر نگار کوله بار اظهار داشت:با همکاری سازمان اردویی راهیان نور بسیج و  طبق  برنامه های تدوین شده  از سوی این سازمان، اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع) "طرح مهر درخشان "( اعزام زائران بار اولی )در  سال 96 با اعزام بیش از 500نفر در ماه های ؛ اردیبهشت و تیرماه را عملیاتی نمود.

وی افزود :با هماهنگی های انجام شده در این زمینه مقرر گردید بیش از 500نفر دیگر از زائران بار اولی استان ایلام در شهریور ماه به  زیارت حرم مطهر و نورانی امام هشتم علیه السلام مشرف گردیده  تا با احتساب آمارهای قبلی بیش از 1هزار نفر در سال 96 اعزام شوند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) با بیان اینکه در تلاش هستم این طرح را با اهتمام ویژه  ادامه دهیم ، خاطر نشان کرد: در سال گذشته  بیش از 1 هزار نفر در قالب این طرح به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

گفتنی است طرح مهر درخشان رضوی با همکاری سازمان اردویی راهیان نور بسیج که تجربیات ارزنده ای  در حوزه راهیان نور و همچنین همکاری گسترده در اربعین حسینی داشت  و آستان قدس رضوی  به منظور اعزام زائران باراولی اما م رضا علیه السلام آغاز گردید و تا به امروز استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.