سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/06/27 - 09:19
مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان در گفتگو با کوله بار خبر داد

اعزم 2هزار گلستانی به راهیان نور غرب و شمالغرب

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان  گفت: در راهیان نور امسال غرب و شمالغرب 2هزار نفر از استان گستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

کاظم نوروزی مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان درخصوص اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب در  گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: در راهیان نور امسال غرب و شمالغرب 2هزار نفر از استان گستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: بنا به پیش بین های صورت گرفته قرار بود فقط 750 نفر به این سفر معنوی اعزام شوند که با استقبال صورت گرفته  و در خواست های  صورت گرفته در این زمینه  این تعداد را به 2 هزار نفر رساندیم.

 

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا با بیان اینکه این اعزام ها در طول یک ماه  به اتمام رسید و شروع آن ها از 26 تیر بود اظهار داشت:به صورت تقریبی 40در صد این زائرین برادران و خواهران  اهل سنت استان کلستان بودند .

 

وی ادامه داد: محلات ، بسیج سازندگی ، بسیج جامعه پزشکی ، اصناف ،  ازاقشار شرکت کننده در این  سفر ها بودند.

 

نوروزی در پاسخ به سوالی در خصوص زیرساخت های راهیان نور غرب و به ویژه شمالغرب اظهار داشت: راهیان نور غرب و شمالغرب به دلیل حجم بالای سفر های راهیان نور در فصل تابستان نیازمند ایجاد زیرساخت مناسب در این زمینه است.

 

وی افزود: استان کردستان به نسبت دیگر  استان های  میزبان راهیان نور در فصل تابستان نیازمند نگاه ویژه است.

 

  

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان یادمان ها ، راویان اسقراری در یادمان های شهداء  و سایر برنامه های اجراء شده از سوی  دست اندرکاران راهیان نور استان های کردستان و کرمانشاه را در سطح بسیار بالایی توصیف کرد و  تصریح کرد: علیرغم وجود  زیر ساخت های موجود در این استان ها به ویژه استان کردستان اما برنامه های آنان با کیفیت  بسیار مناسبی برگزار می شود.

انتهای پیام/م

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.