سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
ش, 1398/02/28 - 11:53
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) عنوان کرد

ایجاد زمینه برای "زیارت بامعرفت" و تحقق بخشی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اولویت مسئولان راهیان نور

عزیزی گفت: زمینه برای زیارت بامعرفت در افتتاحیه راهیان نور۹۸ در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فراهم شده است.

یونس عزیزی در گفتگو با کوله بار با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز افزود: همه ساله به این مناسبت علاوه بر برپایی یادواره شهداف صعود سراسری بسیجیان از استان های مختلف به این ارتفاعات انجام می شود که امسال نیز این امر محقق شد.

وی از انجام تمهیدات لازم برای حضور بسیجیان کشور برای صعود به ارتفاعات بازی دراز خبر داد و اظهار داشت: خواهران و برادران بسیجی شرکت کننده در این آیین به این ارتفاعات صعود نمودند تا خاطرات رزمندگان را گرامی بدارند.

وی بیان کرد: بسیجیان، کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم در روز سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت هفت صبح در دامنه بازی دراز حضور یافتند و به یاد عملیات بازی دراز که با رمز یا زهرا (س) انجام شده بود به ارتفاعات این منطقه صعود نمودند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اضافه کرد: حضور چشمگیر خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سالروز عملیات بازی دراز نشان از روحیه ایثار و شهادت در بین ملت سرافراز ایران اسلامی دارد و این تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی یکی از مهمترین فاکتورهای عزت انقلاب اسلامی است.

سرگرد عزیزی گفت: با توجه به اینکه صعود به ارتفاعات بازی دراز بعنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور می باشد، به همین منظور برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده بود تا میزبان بسیجیان از سراسر کشور در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت برای صعود به ارتفاعات بازی دراز باشیم.

سرگرد عزیزی خاطرنشان کرد:با همکاری تمام مسئولین سازمان اردویی سپاه های استانی و حمایت های همه جانب سازمان اردویی بسیج و بخصوص سپاه کرمانشاه، زمینه برای زیارت بامعرفت در افتتاحیه راهیان نور۹۸ در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و  عزیزمان که فرموده اند:" نکته اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت است" فراهم شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.