سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1397/12/16 - 20:19

بیست و ششمین کاروان راهیان نور دانشجویی از تبریز حرکت می‌کند

بیست و ششمین کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز تحت عنوان «سوی دیار عاشقان» توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش کوله بار، «مهدی نیرومند» مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز اظهار داشت: بیست و ششمین کاروان راهیان نور این دانشگاه 21 اسفند ماه در قالب دو کاروان خواهران (حضرت زینب) و کاروان برادران با عنوان شهید آیت‌الله مدرس اعزام می‎شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز به‌ عنوان بزرگ‌ترین کاروان دانشجویی کشور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شود، بیان کرد: بیست و ششمین کاروان اردوی زیارتی و فرهنگی دانشگاه تبریز از 21 تا  27 اسفند ماه در مناطق جنگی جنوب  کشور برپا می‌شود.
 
وی با اشاره به اهداف بیست و ششمین  دوره اردوی راهیان  نور گفت: این اردو با هدف بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان سلحشور، شهیدان  والامقام، جانبازان و ایثارگران  هشت سال دفاع مقدس با شرکت 700 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
 
نیرومند افزود: با اعلام فراخوان ثبت نام و پذیرش دانشجویان از که از 11 لغایت 15 اسفندماه سال جاری در ساختمان مرکزی دانشجویان و دفاتر بسیج دانشجوئی در دانشکده‌ها  انجام گرفت، تعداد 400 نفر از دانشجویان  پسر و 300 نفر از دانشجویان دختر در قالب 15 اتوبوس و گروه تدارکاتی به مناطق عملیاتی اعزام می‎شوند.
 
وی، آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، ارتقاء سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها را از دیگر اهداف این اردوی زیارتی و فرهنگی اعلام کرد.
 
وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، طلائیه، دوکوهه، خیّن، شلمچه، برخی از یادما‌ن‌ها و ...  بازدید می‎کنند.
 
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه در طول اردو علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، برنامه زیارت از حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز پیش بینی شده است، گفت: به منظور آشنایی و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در میان دانشجویان برنامه‌های متعدد سمعی و بصری فرهنگی، هنری، سخنرانی سرداران و فرماندهان زمان جنگ در طول اردو در نظر گرفته  شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال ۱۳۷۲ با حمایت‌های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.