سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ی, 1397/12/19 - 11:07
مسئول اردویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با کوله بار:

بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند

زارعی با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند، گفت: در نخستین جشنواره استانی ره آورد سر زمین نور در استان اردبیل، از 25 برگزیده استانی تجلیل بعمل آمد.

صالح زارعی مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز شده است، گفت: امسال بیش از یک هزار دانشجوی اردبیل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ره آورد سرزمین نور یکی از جشنواره های مردمی در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس است، افزود: امسال 2 نفر از زائران راهیان نور در بخش های فیلم کوتاه و دلنوشته بعنوان برگزیده کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور معرفی شدند که در 21 اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد.

زارعی با بیان اینکه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در 5 اسفند در استان اردبیل برگزار شد، تاکید کرد: در نخستین جشنواره استانی ره آورد سر زمین نور در استان اردبیل، از 25 برگزیده استانی تجلیل بعمل آمد.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان اظهار داشت: راهیان نور یکی از معنوی ترین سفرها در کشور است و بحمدالله روز به روز شاهد رونق  و گسترش چنین سفرهایی در سطح کشور هستیم و یقینا یاد کردن از شهدا و زنده نگه داشتن سبک زندگی شهدا، اثرگذاری زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.