سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ج, 1395/05/01 - 19:31

تجلیل از خانواده شهید کامران در یادواره شهدای مدافع حرم

شب گذشته در شام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی یادواره شهدای مدافع حرم با تجلیل از خانواده شهید محمد کامران در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
به گزارش کوله بار، شب گذشته در شام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان اقبال با سخنرانی حاج آقا جواد قرایی راوی سیره شهدا و مداحی علی مهدوی نژاد برگزار شد.
 
در این مراسم که برخی از مسولین منطقه و خانواده شهید مدافع حرم محمد کامران حضور داشتند، قرایی با اشاره به اهمیت دفاع از ارزش‌ها بیان کرد: دفاع از حرم و مکتب، عرب و عجم نمی‌شناسد بلکه هر کجا که نیاز بوده و دشمنان اسلام تحرکی داشته‌اند، شیفتگان ولایت و اهل‌البیت علیهم السلام آنجا حاضر بوده‌اند، مثل همین ماجرای دفاع از حرم اهل‌البیت علیهم السلام که همانگونه که حضرت آقا فرمودند: اگر این جوانان در آن سوی مرزها نمی‌جنگیدند الان باید در کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.
 
وی افزود: در اوایل حمله داعش که تا 15 کیلومتری مرز فکه آمده بودند  15اتوبوس از بانوان جامعه‌المصطفی را تحت اردوی راهیان نور به مرزهای جنوب و فکه برده بودیم و بدون کوچکترین نگرانی و در امنیت کامل زائر کربلای جبهه‌ها بودند که این نشان از امنیت مرزهای کشور به واسطه جان فشانی جوانانمان در جبهه‌ها دارد.
 
راوی سیره شهدا با اشاره به لطف بزرگی که خانواده همین جوانان عاشق دفاع از حرم داشته‌اند خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با تأسی از ابا عبدالله الحسین (ع) از جوانان خود در راه خدا گذشتند.
 
بعد از مدیحه سرایی توسط پیرغلام اهل البیت حاج قاسم نیکو کردار و در پایان مراسم از خانواده شهید مدافع حرم محمد کامران تجلیل شد.
 
این مراسم به همت هیئت امنای فعال مسجد و حمایت نمازگزاران که غالبا کسبه محل هستند، برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/م
دفاع پرس

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.