سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
د, 1394/09/09 - 11:06
بازتاب نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غربی

خبرگزاری فرانسه: رهبر عالی ایران در پیامی جدید به جوانان غربی استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد

خبرگزاری فرانسه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران در دومین نامه خود خطاب به جوانان در کشورهای اروپایی و آمریکا استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد.
به گزارش کوله بار ،  خبرگزاری فارس: خبرگزاری فرانسه: رهبر عالی ایران در پیامی جدید به جوانان غربی استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد
 
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران در دومین نامه خود خطاب به جوانان در کشورهای اروپایی و آمریکا استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد.(متن کامل نامه اینجا)
 
خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت؛ رهبر ایران در این نامه که به زبانهای انگلیسی و فرانسوی منتشر شده است گفت: هرکس که از محبّت و انسانیّت بهره‌ای برده باشد، از دیدن این صحنه‌ها متأثّر و متألّم میشود؛ چه در فرانسه رخ دهد، چه در فلسطین و عراق و لبنان و سوریه.
 
براساس این گزارش، رهبر ایران با محکوم کردن سیاستهای متضاد آمریکا در ایجاد، تغذیه و مسلح کردن گروههای مثل القاعده و طالبان و دیگر گروههای تروریستی تاکید کرد که امروز تروریسم درد مشترک ماست. 
 
رهبر ایران در ادامه نامه خود به جوانان غربی گفت: حمله نظامی به جهان اسلام در سالهای اخیر که قربانیان بیشماری داشته است نمونه دیگری از سیاستهای متناقض غرب است.
 
این خبرگزاری فرانسوی در ادامه مینویسد: این دومین نامه رهبر ایران خطاب به جوانان غربی و ادامه پیام اول وی است که در ژانویه 2015 و بعد از حمله به دفتر مجله شارلی ابدو و یک سوپرمارکت یهودی در پاریس است. 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.