سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1395/04/24 - 23:38

خراسان جنوبی میزبان یک شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی از تشییع پیکر یک شهید گمنام در استان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبرداد.
به گزارش کوله بار، سرهنگ علی قاسمی امروز (24 تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیکر یک شهید گمنام روز سه شنبه 5 مرداد ماه وارد استان شده و بعد از ادای احترام و تشریفات نظامی و استقبال با حضور استاندار، مسئولین و خبرنگاران با حرکت در مسیر میدان آزادی، میدان امام، سه راه اسدی تا شهدای معراج بدرقه خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این شهید در یادواره های شهدای بیرجند، درح، سربیشه و قاینات حضور خواهد داشت، افزود:  روز 9 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکیر این شهید تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.مراسم تشییع این شهید ازساعت 8 صبح در محل مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار و از ساعت 10 از این محل به سمت ستاد انتظامی استان حرکت داده خواهد شد تا در ساعت 11 در این محل با برگزاری مراسم ویژه‌ای به خاک سپرده خواهد شد .
 
قاسمی با اشاره به اینکه ظرفیت استان در خصوص شهدای دفن مدفون تکمیل شده است، گفت در حال حاضر 114 شهید گمنام در 41 نقطه از استان دفن شده‌اند.
 
وی خاطر نشان کرد: تمامی ادارت و ارگان در بحث فضای سازی مناسب و ایجاد هماهنگی بیشتر برای برگزاری بهتر این مراسم نهایت همکاری را داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.