سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ی, 1396/04/18 - 17:47
ابوترابی‌فرد:

دفاع مقدس از پرثمرترین دوران تاریخ اسلام محسوب می‌شود

نایب‌ رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت:دفاع مقدس زیباترین،ماندگارترین،در عین حال سخت‌ترین و پرثمرترین دوران قرون اخیر بعد از واقعه عاشور،تاریخ اسلام و دوران حیات پیامبر اکرم (ص) محسوب می‌شود و دستاوردهای این دوران برای فرهنگ اعتقادی و سیاسی مردم ایران،ملل اسلام و سایر ملل بسیار گرانبها محسوب می‌شود که به دست شهدا،ایثارگران،آزادگان و رزمندگان به دست آمده است.
به گزارش کوله بار، حجت‌الاسلام والسمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی که در مراسم رونمایی از کتاب «خداحافظ آقای رئیس» امروز در مرکز تبادل کتاب تهران سخن می‌گفت،افزود:دوران اسارت برگی زرین از تاریخ دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و هر چه از مقاومت در اسارت بگوییم مبالغه نکرده‌ایم. نقش آزادگان به ویژه روحانیون نیز در این باره بسیار پررنگ و موثر است. روحانیون با هدایت سید آزادگان فضای اسارت را بازتعریف کنند. کار دشواری است اما سید آزادگان مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی و دیگر روحانیون در این زمینه کارهای خوبی انجام دادند.
نایب رئیس سابق مجلس اظهار کرد: در دوران اسارت زنده ماندن، سلامت جسمی و روانی و مقاوم ماندن از اهداف بزرگ بود و اکنون روح مقاومت را در اسرا به خوبی می‌بینیم. اسرای ما به آزادی قدس فکر می‌کردند بنابراین هیچ فشاری بر مسئولان کشور برای پذیرش قطعنامه و صلح نیاورند و همه پیام‌های آنها ایستادگی بود.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.