سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1395/10/29 - 21:27

دیدار فرمانده گروه 99 پدافند هوایی ارتش با خانواده‌های دو شهید

فرمانده گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای عزیز با نثار جان خویش به کاروان امام حسین (ع) پیوستند.
.
به گزارش کوله بار، امیر سرتیپ دوم حسام‌الدین عباسپور در دیدار با خانواده‌های شهیدان عبدالله نادری و عیسی دادخواه از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ساوه اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا ادامه دادن نهضت عاشوراست.
 
وی هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
 
وی حضور در میان خانواده‌های شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و  اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم.
 
امیرعباسسپور  ایمان به خدا، اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد و اضافه کرد: شهدای عزیز و ایثارگران با اتکا به این ویژگی‌ها بود که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اقتدار و امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند.
 
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا باعث روحیه دادن به مسئولان می‌شود، گفت : دیدار با خانواده‌های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در خود ما و اقشار مختلف زنده می‌کند و این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا می‌کند.
 
امیرعباسپور، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را حاصل خون شهدای والامقام بیان کرد و گفت: شهدا مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند که با نثار جان خویش اقتدار و امنیت را به این کشور هدیه کردند و روز به روز به برکت روزهای ایثار و شهادت بر اقتدار و عظمت این کشور افزوده می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، عبدالله نادری در اسفند ماه  سال  62 در منطقه شرهانی و شهید عیسی دادخواه در تیرماه سال 67 در منطقه مهران به شهادت رسیدند.
 
در این دیدار که با حضور جمعی دیگر از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوه همراه بود، از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 
 
انتهای پیام/م.
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.