سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1395/11/23 - 23:06

راهیان نور از دستاوردهای ماندگار انقلاب و دفاع مقدس محسوب می‌شود

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: راهیان نور یکی از دستاوردهای ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
به گزارش کوله بار، سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از آن جمله انقلاب‌هایی است که به نسبت جهان شمولی دین اسلام دیدگاه فرا ملّیتی دارد، گفت:انقلاب اسلامی با معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام را به عنوان دین جامع و متناسب با شرایط روز به جهانیان، ارائه کرد و روحیه‌  تلاش و جهاد در راه خدا را در میان امت اسلامی باز گرداند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره)، مسلمانان سراسر جهان به یک زبان و افکار تازه سیاسی برای محاوره دست یافتند، افزود: امروزه بیداری اسلامی در کشورهای گوناگون و بیداری روح معنویّت در سرتاسر جهان، مرهون انقلاب اسلامی است و در حال حاضر ده‌ها جنبش و جریان اسلامی در جهان مشغول فعالیت است که اغلب آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس گردیده است.
 
سردار مسجدی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی نشان داده است که طرفدار مظلومان و مستضعفین است و در سطح جهان، اگر ببیند که کشوری به طور مظلومانه مورد ظلم قرار گرفته است، از او حمایت خواهد کرد.
 
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از دستاوردهای ماندگار انقلاب و دفاع مقدس است،افزود: یکی از مسائل و دغدغه‌های امروز رهبرانقلاب، مسائل فرهنگی کشور است و باید در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کرد و راهیان نور، یکی از روش‌ها برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است و باید قدر آن را بدانیم.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.