سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
پ, 1397/12/16 - 19:14
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج:

زمینه سازی برای تحقق گام دوم انقلاب یک الویت است

سردار سلیمانی با بیان اینکه نگاه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، بر تحقق گام دوم انقلاب معطوف شده است، گفت: یکی از مهمترین اهداف قرارگاه انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید در حرکت راهیان نور است.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با اشاره به اقدامات این قرارگاه در توسعه زیر ساخت یادمان های دفاع مقدس گفت: توسعه و گسترش زیر ساخت های یادمان های دفاع مقدس بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دستور کار این قرارگاه می باشد.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه نگاه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، بر تحقق گام دوم انقلاب معطوف شده است، اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف قرارگاه انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید در حرکت راهیان نور است.
 
وی با تاکید بر اینکه سفارش مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری آحاد جامعه در راهیان نور است، گفت: قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج طرح کاروان خودرو های شخصی «طرح شهید باقری» در جهت انتقال مفاهیم دفاع مقدس و حضور حداکثری آحاد  جامعه در مناطق دفاع مقدس راه اندازی کرده است که این کاروان ها بصورت متمرکز زائرین را به یادمانها مناطق دفاع مقدس اعزام می کند.
 
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از اقدامات این قرارگاه در راهیان نور سال 97 گفت: برخی از اقدامات قرارگاه  راه اندازی 4 قرارگاه فرعی راهیان نور دریایی دانش آموزی، دانشجویی و  بین الملل در هرمزگان، راه اندازی 32 قرارگاه استانی،  توسعه زیر ساخت های عمرانی راهیان نور در استان های درگیر، راه اندازی ناوگان ریلی و اتوبوسی، ساماندهی و هم افزایی سامانه های خادمین، راویان و مبلغین،  برگزاری  16 دوره جشنواره ره آورد  سرزمین نور و ...  از مهمترین اقدامات قرارگاه راهیان نور می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.