سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1397/12/16 - 20:21

شرایط مطلوبی برای برگزاری راهیان نور دریایی فراهم است

سال گذشته ۴۳ هزار نفر از استان بوشهر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که ۹ هزار و ۸۰۰ نفر از سوی سپاه، ۱۰ هزار نفر به صورت خودجوش، هشت هزار ۹۰۰ نفر در بخش دانش آموزی و ۱۵ هزار دانشجو اعزام شدند.

به گزارش کوله بار، سردار علی رزمجو ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد کاروان اردوی راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: تلاش و هماهنگی مناسبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور صورت گرفته و امیدواریم شاهد افزایش کیفیت این برنامه مهم باشیم.
وی اضافه کرد: استان بوشهر میزبان اردوهای راهیان نور دریایی است که مردم از نقاط مختلف کشور در جزیره خارگ حضور می یابند و همچنین از نیروگاه اتمی بوشهر و موزه رئیسعلی دلواری بازدید می کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام پنج هزار و ۱۸۳ نفر در سال گذشته به جزیره خارگ افزود: از ۲۰ اسفندماه اعزام به راهیان نور دریایی در جزیره خارگ آغاز می شود.
وی از آماده سازی دو فروند شناور برای اعزام اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد و بیان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوای استان بوشهر در اسفند و فرودین پیش بینی می شود شاهد افزایش اعزام ها به راهیان نور دریایی باشیم.
سردار رزمجو بیان کرد: سال گذشته ۴۳ هزار نفر از استان بوشهر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که ۹ هزار و ۸۰۰ نفر از سوی سپاه، ۱۰ هزار نفر به صورت خودجوش، هشت هزار ۹۰۰ نفر در بخش دانش آموزی و ۱۵ هزار دانشجو اعزام شدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.