سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ج, 1397/12/24 - 21:32
امام جمعه خرمشهر در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور:

شهدا با خدایشان عهد و پیمان بستند و تا آخرین توان جنگیدند

حجت الاسلام موسوی گفت: شهدا با خدایشان عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس، قدم بردارند و در این راه حاضر بودند که جانشان را هم تقدیم کنند اما عهد خود را نشکنند.

به گزارش خبرنگار کوله بار، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور کاروان های راهیان نور برگزار شد، گفت: شهدا با خلاص بودند و همه افراد، توفیق شهادت ندارند و آنهایی که در این مسیر، جانشان را تقدیم کردند و آسمانی شدند، نزد خدایشان روزی می خورند.

وی ادامه داد: در شب عملیات، رزمندگان همدیگر را در آغوش می گرفتند و مناجات می نمودند و از خداوند طلب استغفار می کردند، در حالی که دل دریایی داشتند و پاک بودند اما جان دادن در راه خدا و اسلام را برای خود افتخار می دانستند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: آنهایی که  با پای پیاده به زیارت حرم امام حسین علیه السلام می روند، شور و عشق خود را به سالار شهیدان علیه السلام نشان می دهند، دوست دارند ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام باشند و راه سالار شهیدان علیه السلام چیزی نبود جز فعالیت در جهت نزدیک شدن به خدا.

امام جمعه شهرستان خرمشهر افزود: شهدا با خدایشان عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس، قدم بردارند و در این راه حاضر بودند که جانشان را هم تقدیم کنند اما عهد خود را نشکنند و این مهمترین ویژگی شهداست.  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.