سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
س, 1395/02/21 - 23:58

شهید بلباسی عاشق خدمت به مردم و دفاع مقدس بود

استاندار مازندران با اشاره به نزدیک شدن نابودی داعش در کشورهای منطقه با رشادت شهدای مدافع حرم، از شهید محمد بلباسی به‌عنوان خادم سرافراز فرهنگ و ارزش‌ها یاد کرد.
به گزارش کوله بار، ربیع فلاح جلودار به‌اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و مسئولان شهرستان قائم‌شهر با حضور در منزل شهید بلباسی با خانواده این شهید والامقام مدافع حرم دیدار کرد.
 
استاندار مازندران در این دیدار از شهید بلباسی به‌عنوان خادم سرافراز فرهنگ و ارزش‌ها یاد کرد و گفت: شهادت این فرزند رشید اسلام، همه مردم مازندران و قائم‌شهر را داغدار کرد.
 
وی افزود: امروز دفاع از حریم امامت و ولایت خط اول مبارزه و مقاومت ملت بوده و افتخار می‌کنیم که در حراست از اهل بیت(ع) شهید شویم.
 
استاندار مازندران تأکید کرد: شهید بلباسی عاشق خدمت به مردم و دفاع مقدس بوده و یادش همواره در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
 
فلاح گفت: امروز جریان شوم داعش بسیاری از کشورها را ناامن کرده و فرزندان سرافراز مازندران با افتخار در مقابل این گروه تکفیری و افراطی ایستادگی و مقاومت می‌کنند.
 
استاندار مازندران ابراز کرد: اگرچه در غم شهدای عزیز مدافع حرم داغدار هستیم اما افتخار می‌کنیم که تربیت یافتگان مکتب عاشورا در عرصه ایثار و مقاومت, پیشتاز و پیشگام هستند.
 
وی با اظهار "روح شهدای مدافع حرم به‌ویژه بلباسی حاضر و ناظر اعمال ما است"، گفت: وظیفه همگان بوده که از این فرصت‌ها برای خدمت جهادی به مردم استفاده کنیم.
 
فلاح برای همسر داغدار و خانواده صبور و بزرگوار شهید محمد بلباسی آرزوی صبر جمیل و استقامت در تداوم راه و ارزش‌های شهدا کرد و افزود: فرزندان این شهید عزیز نیز راه این شهدای مظلوم حرم و شهید بلباسی را ادامه خواهند داد.
 
 
انتهای پیام/م
دفاع پرس

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.