سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1397/12/29 - 13:48
بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با کوله بار:

مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازگو کننده حماسه های شهداست

علی مرادی گفت: حماسه آفرینی های شهدا هرگز فراموش نمی شود و مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده حماسه های آنان است و تا زمانی که راه شهدا در این مملکت ادامه دارد، انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی بیمه است.

نجات علی مرادی بازیگر سریال "طوفان شن" در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا بزرگترین کاری است که در عصر امروز می توان انجام داد: شهدا از جانشان گذشتند تا این مملکت در آرامش بماند و شایسته که یاد و خاطره شان را زنده نگه داریم و نگذاریم که راه و هدفشان رو به فراموشی برود و برای این کار، برگزاری سفرهای راهیان نور اثرگذار مثبت زیادی دارد چرا که هر جوان ایرانی که در قدمگاه شهدا پا بگذارند، می فهمد که مدیون خون پاک شهداست.

وی ادامه داد: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، پی به مشقت ها و سختی های دوران دفاع مقدس می برند و می فهمند که رزمندگان ایرانی با چه دستان خالی، چه حماسه هایی آفریدند.

علی مرادی با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس است و دفاع مقدس هم در راستای فرهنگ عاشوراست، افزود: فرهنگ دفاع مقدس را باید به نسل های امروزی بشناسانیم چرا که دشمن به دنبال کم رنگ کردن چنین فرهنگی است و معتقد است که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در ایران زنده است و برای جوانان کشورمان اهمیت دارد، هرگز نخواهد توانست به خاک کشورمان پا بگذارد و در فکر تجاوز به مملکت ما باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه خاطر نشان کرد: حماسه آفرینی های شهدا هرگز فراموش نمی شود و مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده حماسه های آنان است و تا زمانی که راه شهدا در این مملکت ادامه دارد، انقلاب اسلامی در مقابل تمام استکبارجهانی بیمه است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.