سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1397/12/29 - 13:24
نماینده سابق مردم شهرستان سراب در گفتگو با کوله بار:

مناطق عملیاتی دفاع مقدس هویت و شناسنامه ما هستند/ راهیان نور برای زائران خارجی هم جذابیت دارد

نصیرپور گفت: حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده و بازگو کننده بین المللی شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

مجید نصیرپور نماینده سابق مردم شهرستان سراب و معاون پارلمانی سابق ریاست‌جمهوری در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یعنی مرور خاطرات دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خون های پاک شهدای بسیاری ریخته شده است و به این دلیل به آن دفاع مقدس می گویند و یقینا برگزاری اردوهای راهیان نور یعنی بازگو کردن مجاهدت ها و رشادت هایی انسان های پاکی که برای حفظ این مملکت و دفاع از اسلام، از جانشان گذشتند و باید الگویی برای نسل های امروزی باشد.

وی ادامه داد: کسانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می کنند، عهد و پیمان دوباره با شهدا می بندند و یقینا وجود جشنواره هایی همچون جشنواره سرزمین نور باعث ایجاد انگیزه در میان جوانان و نسل های امروزی می شود که از استعداد خودشان استفاده نمایند و در جهت غنای بخشی به ادبیات و هنر دفاع مقدس بکوشند.

نصیرپور تاکید کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که همه ساله به تعداد زائران راهیان نور افزوده می شود و این نشان می دهد که نسل های امروزی نسبت به وقایع روزهای گذشته شان، بی تفاوت نیستند و اکنون مناطق عملیاتی دفاع مقدس، هویت و شناسنامه ما هستند.

نصیرپور با بیان اینکه حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده و بازگو کننده بین المللی شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطر نشان کرد:  یقینا بازدید از مناطق جنگی ایران برای بسیاری از خارجی ها اهمیت دارد چون می دانند که ایرانیان با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند و تنها توکل به خدا بود که باعث پیروزی شان شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.