سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
د, 1398/02/30 - 12:05
مسئول سازمان اردویی سپاه الغدیر یزد عنوان کرد

نقش آفرینی کمیته خادمان شهدای استان یزد در خدمات رسانی به مردم سیل زده استانهای لرستان و خوزستان

زارع گفت: کمیته خادمان شهدا از اقشار مختلف با تخصص متنوع تشکیل شده و در به سیل زدگان لرستان و خوزستان خدمات رسانی نمودند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ منصور زارع، مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد با اشاره به اقدامات معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر در مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اظهار کرد: برابر دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور فرماند سپاه الغدیر مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری یزد تیم های امدادی و خدماتی مختلفی به مناطق سیل زده اعزام کرده است.

وی ساماندهی خادمان شهدا برای اعزام به مناطق سیل را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه یزد است افزود: مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر خادمان شهدا را تحت عنوان کمیته های فرهنگی، پشتیبانی و نیروی انسانی ساماندهی و با ابلاغ یک سری مأموریت های مشخص به مناطق سیل زده خوزستان اعزام کرده است.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد در ادامه اعزام نیروی انسانی به استان لرستان و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی را اولویت اول برای کمک به سیل زدگان دانست و گفت: با توجه به این که سپاه یزد به عنوان معین شهرستان هویزه تعیین شده، فعالیت های پشتیانی و مهندسی سپاه الغدیر در خوزستان نیز در حال اجرا است.

سرهنگ زارع اعزام گروه 40 نفره از خادمان شهدا، پشتیبانی موکب های مستقر شده برای تأمین مواد غذایی لازم سیل زدگان و تدوین برنامه های فرهنگی متنوع در مقرهایی که محل اسکان سیل زدگان هستند را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار مرکز اردویی سپاه الغدیر در خوزستان دانست و بیان کرد: کمیته خادمان شهدا از اقشار مختلف با تخصص متنوع تشکیل شده و در به سیل زدگان لرستان و خوزستان خدمات رسانی نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.