سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
چ, 1394/07/08 - 10:29
فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با کوله بار:

نمایش بازسازی واقعه غدیر در بابلسر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بابلسر گفت: مهم‌ترین پیام واقع غدیر؛ ترویج فرهنگ امامت و ولایت پذیری در جامعه بوده و آحاد افراد جامعه در جهت توسعه و تعمیق این فرهنگ در جامعه سهیم هستند.
سید موسی حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به بازسازی واقعه غدیر برای دومین سال متوالی در شهرستان بابلسر، اظهار داشت: واقعه غدیر همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم در پادگان شهید قصابیان بابلسر واقع در منطقه ساحلی میرود بابلسر اجرا می‌شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه بیش از 300 بازیگر فرعی و اصلی در بازسازی واقعه غدیر خم به ایفای نقش می‌پردازند، افزود: هنروران نمایش بازسازی واقعه غدیر خم توسط مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌شود.
 
 
 
فرمانده سپاه بابلسر، تصریح کرد: غدیر خم طلعت خورشید رحمت بر گرفتاران خفته در ظلمت و پیراستن امت به ردای ولایت بوده و هریک از ما به عنوان خدمتگذاران این جامعه باید در جهت ولایت پذیری و تثبیت ولایت فقیه در جامعه گام برداریم.
 
 
 
حسین‌نژاد، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بازسازی واقعه غدیر توسط سپاه ناحیه مقامت بسیج بابلسر از ابتدای مهر در زمینی به مساحت 150 هکتار در بابلسر آغاز شد، گفت: اجرای بازسازی این واقعه اثرگذار و تاریخی در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنج شنبه 9 مهرماه امسال در پادگان آموزشی شهید قصابیان بابلسر برگزار می‌شود.
 
 
 
وی افزود: مراسم افتتاحیه و نوبت اول اجرای این واقعه تاریخی در ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 9 مهر امسال و مراسم اختتامیه و نوبت پایانی این واقعه تاریخی در ساعت 3 عصر همان روز برگزار می‌شود.
 
 
 
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با بیان اینکه حضور برای عموم علاقه مندان و ارادتمندان به ساحت مقدس پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) آزاد است، گفت: مهم‌ترین پیام واقع غدیر؛ ترویج فرهنگ امامت و ولایت پذیری در جامعه بوده و آحاد افراد جامعه در جهت توسعه و تعمیق این فرهنگ در جامعه سهیم هستند.
 
انتهای پیام/
 
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.