سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1397/11/10 - 10:23

نمایش دستاوردهای پدافندهوایی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

کارشناس عالی موزه پدافند هوایی گفت: درباره عملیات‌های مختلفی همچون والفجر ۸، کربلای ۴، خیبر و دیگر عملیات‌ها براساس اسنادی کتاب‌هایی را منتشر کردیم که در این موضوع بیش از ۱۲۰ کتاب تهیه شده است که همه این کتاب‌ها در غرفه به نمایش در می‌آید.

به گزارش کوله بار، سرهنگ خسرو خطیب قوامی، کارشناس عالی موزه پدافند هوایی، با اشاره به برنامه‌های غرفه «قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا» در نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا خواهد شد توضیح داد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء علاوه بر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در چندین نمایشگاه دیگر هم شرکت کرده است. در این نمایشگاه موزه پدافند هوایی و مرکز تحقیقات و مطالعات برنامه‌ای، دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: ارائه کتاب‌هایی با محوریت دفاع مقدس، معرفی شهدای پدافند هوایی، معرفی و عملکرد و نقش پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های غرفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به شمار می‌رود. غرفه دیگری در این نمایشگاه داریم که به همت متخصصان جهاد خودکفایی اداره می‌شود. در آن غرفه دستاوردهای شأن را در ایام نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد. این متخصصان پس از جنگ به واسطه تحریم‌های موجود در برخی از تجهیزات همچون رادار و موشک روند بومی سازی را داشتند.

سرهنگ خطیب گفت: درباره عملیات‌های مختلفی همچون والفجر ۸، کربلای ۴، خیبر و دیگر عملیات‌ها بر اساس اسنادی کتاب‌هایی را منتشر کردیم که در این موضوع بیش از ۱۲۰ کتاب تهیه شده است که همه این کتاب‌ها در غرفه به نمایش در می‌آید.

وی بیان کرد: در ایام نمایشگاه نشست‌های مختلفی برگزار خواهیم کرد که برای این بخش سه نشست پیش بینی شده است که این نشست‌ها با موضوع معرفی پدافند هوایی، نقش پدافند هوایی در عملیات‌ها و دستاوردهای انقلاب به همت جهاد خودکفایی برگزار می‌شود. همچنین نمایش فیلم و انیمیشن، حضور کارشناسان قرارگاه برای پاسخگویی به بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های غرفه در ایام نمایشگاه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.