سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
د, 1394/07/06 - 14:29
دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان آذربایجان غربی در گفتگو با کوله بار:

نمایش غدیرخم در استان آذربایجان غربی برگزار می شود

دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان آذربایجان غربی گفت: امسال همزمان با فرارسیدن عید غدیرخم، بازسازی نمایش غدیر خم در شهرستان خوی ، تکاب و شوط برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار کوله بار از آذربایجان غربی، حسنعلی چراغی با اشاره به برگزای این نمایش در سال گذشته گفت:سال 93در روز عید غدیر خم بازسازی نمایش این واقعه عظیم با حضور علما, مسئولین , خانواده معظم شهدا و زائرین در هر دو شهر استان آذربایجان غربی برگزار شد و در آن روز  مسئولین حاضر در مراسم اجرای این نمایش را تحسین کردند و همین موضوع باعث تداوم اجرای این نمایش در امسال شد.
 
وی ادامه داد:امسال نیزشاهد اجرای این نمایش در سه شهر از شهرستانهای  استان آذربایجان غربی خواهیم بود که همزمان  با اجرای آن، شاهد اجرای آن در 132 نقطه از سراسر کشور هستیم.
 
وی افزود: سال گذشته تعدادزیادی از مردم در سراسر استان از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم بازدید کردند که امسال با توجه به توسعه کمی و کیفی ایجاد شده، بازدید بیشتری از این نمایش صورت خواهد گرفت.
 
 چراغی تاکید کرد: نقش مردم در بازسازی واقعه غدیر خم باید همانند نقش آنها  در دهه محرم پر رنگ شود.
 
وی اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر یک کار فرهنگی،تربیتی است که با همکاری چند دستگاه اجرایی و با محوریت سازمان اردویی و گردشگری سپاه شهداء  اجرا می شود و ما  برای اجرای بازسازی واقعه غدیر در شهرهای استان آذربایجان غربی نیازمند  همکاری فرمانداری، شهرداری و چند دستگاه اجرایی و تبلیغات مناسب است.
چراغی گفت: بازسازی واقعه غدیر نقش بسیار مهمی در هدایت مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان دارد و در این روز بود که پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد و فرمود هر که را من مولای او هستم علی مولای اوست.
 
وی اضافه کرد: واقعه تاریخی بزرگ غدیر منحصر به شیعه نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان جهان است.
 
این مقام مسئول یادآور شد: سال گذشته بازسازی واقعه تاریخی غدیر با هنرمندی خوب بسیجیان و دانشجویان بسیجی و اقشار مختلف بسیج و با حضور هنروران  بسیجی با مهارتی خاص انجام شد .
انتهای پیام/
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.