سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
س, 1400/08/18 - 20:11

چاپ کتاب «گنجشک‌ها برگشته اند» با موضوع دفاع مقدس

کتاب «گنجشک‌ها برگشته اند» با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد.

به گزارش کوله بار،چاپ کتاب «گنجشک‌ها برگشته اند» با موضوع دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان گفت: کتاب «گنجشک‌ها برگشته اند» مجموعه‌ای از ۱۲ داستان کوتاه دفاع مقدس برگزیده مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی) است که اسفندماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند با بیان اینکه گردآوری و ویراستاری مطالب این کتاب را مرضیه جوشن از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است، افزود: این کتاب در ۱۳۲ صفحه و با شمارگان ۵۰۰ جلد از سوی انتشارات آناپناه به چاپ رسیده است.
سرهنگ آسمند عنوان کرد: کتاب «گنجشک‌ها برگشته اند» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ شده و به زودی نیز منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف برگزاری مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد شامل تولید آثار ادبی فاخر در حوزه مقاومت و دفاع مقدس، تبلور اندیشه‌های داستانی در دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان پیشران فرهنگ ملی برای نیل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.