سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
د, 1398/02/30 - 11:40

چاپ ۱۳۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در خراسان شمالی

 مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت:دو عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس با نام «در امتداد شهدا» و «شهدای دشت» در آینده نزدیک چاپ و رونمایی خواهد شد..

به گزارش کوله بار به نقل از ایسنا، حیدرعلی پورزاهد ضمن گرامی داشت سوم خرداد بیان کرد: تا کنون به همت حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، ۱۳۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در خراسان شمالی تألیف و به چاپ رسیده است.
وی افزود: از این تعداد پنج عنوان کتاب در سال ۹۸ چاپ و رونمایی شده است. دو عنوان کتاب دیگر نیز در زمینه دفاع مقدس با نام «در امتداد شهدا» و «شهدای دشت» در آینده نزدیک چاپ و رونمایی خواهد شد..
پورزاحد جمع آوری بانک اطلاعاتی شهدا را از دیگر فعالیت های مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برشمرد و افزود: ۲ هزار ۷۶۰ شهید استان در این مرکز دارای پرونده و بانک اطلاعاتی کامل هستند.
وی دربخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در سال گذشته ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند. به همراه کاروان های اعزامی دانش آموزان تعداد ۷۰ نفر راوی اعزام کردیم که حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند.
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی همچنین از برگزاری ۲۰۲ یادواره شهدا طی سال ۹۷ در این استان خبر داد وتوضیح داد: از این تعداد ۱۱۵ یادواره در سطح پایگاه های بسیج، ۵۵ مورد در سطح حوزه های مقاومت، دو یادواره شهرستانی و ۴۰ یادواره با عنوان آبروی محله برگزار شد. از ابتدای سال جاری تا کنون نیز در همین راستا سه یادواره شهدا برگزار شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.