سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1394/04/13 - 12:55
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران در گفتگو با کوله بار :

2500 زائر مازندرانی عازم مناطق علمیاتی غرب و شمال غرب می شوند

محمد بلباسی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری گفت: از اول مرداد ماه حدود 2500 نفر را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.

محمد بلباسی در گفت و گو با خبرنگار کوله بار  گفت: از اول مرداد ماه حدود 2500 نفر را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.

 

وی افزود:از این تعداد، حدود 150 نفر از دانشجویان هستند که در این اردو ما را همراهی می کنند.

 

وی بیان داشت: حدود 600 نفر از خادمین آموزش دیده در این سفر ما را همراهی خواهند کرد که قرار است پذیرایی و خدمات زائرین  به مناطق عملیاتی را انجام دهند.

 

بلباسی در ادامه ی گفتگوی خود به این قسمت از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور اشاره نمود و گفت : دفاع مقدّس ما، دوران جنگ هشت‌ساله‌ى پر ماجراى اين كشور، داستان ايستادگى ملّت ايران و ايستادگى جوانان ما در مقابل خباثتها و دشمنى‌هاى كفر و استكبار جهانى است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در هر كدام از اين مناطق، قضايايى اتّفاق افتاده است كه يكى از اين قضايا در ميان هر كشورى و هر ملّتى اتّفاق بيفتد، كافى است براى اينكه در تاريخ، آن ملّت را سر بلند كند.

 

وی تاکید کرد: آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی دفاع کردند، از آثار و برکات معنوی این اردو است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.
 
وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس کنند که آنها چه کار بزرگ و غیر ممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
 
بلباسی افزود: در این سفر معنوی جوانان با الگوگیری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی فقیه زمان خود پیشگام می‌شوند.
 
انتهای پیام/ق

 

انتهای متن/د

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.