سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
د, 1397/12/27 - 14:18
مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با کوله بار:

3 هزار نقطه یادمانی در کردستان شناسایی شده است/5هزار زائر کردستانی در ایام نوروز از قدمگاه شهدا در خوزستان بازدید می کنند

 غلامی گفت: تاکنون 3 هزار نقطه یادمانی در استان کردستان شناسایی شده که 7 نقطه از این یادمان‌ها به عنوان یادمان‌‌های راهیان نور آماده پذیرایی زائران است.

فرهاد غلامی مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون، بیش از 350 هزار زائر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی استان کردستان بازدید کرده‌اند، گفت: استان کردستان در ایام نوروز آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است.

وی ادامه داد: امسال 25 هزار دانش‌آموز کردستانی هم در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: اعزام کاروان  راهیان نور اقدامی موثر در انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان است و استان کردستان نیز در این راستا طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

غلامی افزود: قریب به 5 هزار زائر کردستانی در ایام نوروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان به صورت کاروانی و خودروهای شخصی بازدید می کنند و پیش بینی شده که در این ایام، قریب به 50 هزار زائر سراسر کشور از یادمان های دفاع مقدس استان کردستان بازدید نمایند.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون 3 هزار نقطه یادمانی در استان کردستان شناسایی شده که 7 نقطه از این یادمان‌ها به عنوان یادمان‌‌های راهیان نور آماده پذیرایی زائران است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.