سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
د, 1399/11/27 - 09:53

نشست تخصصی مدیران اردویی، راهیان نور و گردشگری استان ها

ما سربازان ولایت باید اردوهای بسیج و راهیان نور را به صورتی برگزار کنیم که دوستان خوشحال و دشمنان مغضوب باشند.

به گزارش کوله بار، سردار عباس مطهری فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در نشست تخصصی مدیران اردویی، راهیان نور و گردشگری استان ها گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی با تمام مشکلاتی که وجود دارد «پیشرفت ۱۰۰ برابری» را از سپاه خواسته اند  و در این مسیر مشکلاتی وجود دارد اما انسان در سختی ها است که ساخته می شود و ما می بینیم شخصیتی همچون شهید چمران با رنجی  که در کارها می کشد لذت می برد و انسان در سختی ها ارزش افزوده پیدا می کند اینکه گفته شده هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند، اگر کسی دنیا را این‌گونه پذیرفت و شناخت در برابر ناگواری‌ها کمتر ناراحت می‌شود.

سردار مطهری در ادامه افزود: نظام اسلامی ثابت کرده که فقط اعتبارات مالی نیست که کشور را به پیش می برد در دفاع مقدس مگر پول ما از طرف  مقابل بیشتر بود در جبهه مدافعان حرم دشمنان چقدر هزینه کردند ولی چه نتیجه‌ای  گرفتند و این هنر بسیج است که تهدیدات را به فرصت تبدیل می کند و شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند« من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم».

وی تا کید کرد: ما سربازان ولایت باید اردوهای بسیج و راهیان نور را به صورتی برگزار کنیم که دوستان خوشحال و دشمنان مغضوب باشند.

نشست تخصصی در زمینه های اردویی، راهیان نور و گردشگری، راهیان نور ۱۴۰۰ ، کمیته خادمین شهدا و استفاده از فناوری های نوین تبادل نظر خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.