سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/09
ی, 1402/07/30 - 21:45
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) غرب اهواز:

اجرای موفقیت آمیز اردوهای ابلاغی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار کوله بار خوزستان، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۲۲۶۰ نفر روز اردوهای گوناگون در سطح ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در مصاحبه ای با خبرنگار کوله بار خوزستان گفت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و جهت حفظ و انسجام بیشتر در رده های بسیج تابعه و در قالب قرارگاه اردویی، راهیان نور و گردشگری بیش از ۱۲۰۰۰ نفر روز اردو در سطح ناحیه برگزار شده است.

نیسی زاده گفت: اردوها با اعزام ۱۵۰نفر روز به مناطق عملیاتی غرب کشور به همراهی ۵ ناحیه دیگر با محوریت ناحیه امام حسین(ع) در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد. 

وی بیان داشت: در این بین با تلاش فرماندهان حوزه های تابعه خواهر و برادر، در فرصت تعطیلات تابستان حدود ۲۰۰۰ نفر روز اردوی یک روزه با استفاده از ظرفیت های گردشگری و اماکن زیارتی استان خوزستان برگزار شد.

نیسی زاده افزود: جهت تجدید بیعت با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در خرداد ماه تعداد ۱۴۴۰نفر روز در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به تهران اعزام شدند. پس از آن نیز در مرداد ماه اعزام متربیان و سرگروه های حلقات صالحین خواهر و برادر به اردوی کشوری مشهد مقدس و قم به تعداد ۷۵۰۰ نفر روز برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود گرمای هوا در استان خوزستان و همچنین تعطیلی مدارس،امکان اجرای اردوهای راهیان پیشرفت و اردوهای جنوب به طور شایسته فراهم نبوده است ولی با این وجود این ناحیه تعداد ۳۵۰ نفر روز اردوهای راهیان نور جنوب و ۷۲۰ نفر روز اردوهای راهیان پیشرفت را به نحو احسن برگزار کرده است.

نیسی زاده با اشاره یه اینکه مجددا این ناحیه در مرداد ماه، اردوی دوم به مقصد غرب کشور، به استعداد ۱۲۰ نفر روز برگزار کرده است گفت:در مجموع شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ این ناحیه بیش از ۱۲۰۰۰ نفر روز اردوی مختلف برگزار کرده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه رده هایی که در اجرای اردوها کمک شایانی نموده اند افزود: ناحیه امام حسین(ع) در ادامه سال برنامه های اردویی دیگری همچون راهیان نور جنوب،مکتب حاج قاسم و اردوهای مشهد را در دستور کار دارد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.