سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1398/10/26 - 19:23
با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج؛

نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در کرمان برگزار شد/بوسه یک فرمانده بر دستان پدر شهید کیانی

در نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور در استان کرمان که با حضور سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار شد، از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کوله بار، با حضور سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان کرمان با تجیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار شد.

 دبیر جشنواره ره آورد سرزمین نور در استان کرمان در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را استمرار دریافت آثار شهدا در انقلاب و عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه اعلام کرد.
 علیرضا خالقی افزود: در این جشنواره ۴هزار اثر در سه بخش دلنوشته، سفرنامه و عکس از دانش آموزانی که امسال به مناطق جنگی رفتند، ارسال  و 6 اثر برگزیده شد.

گفتنی است خانواده معظم شهدا، راویان و خادمان راهیان نور در کرمان نیز در این برنامه حضور داشتند که از پدر شهید کیانی با اهدای یادبودی از سوی جشنواره ره آورد سرزمین نور استان کرمان تجلیل به عمل آمد وفرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در زمان اهدای این یابود به این پدر شهید، دستانش را بوسید.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.