سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1399/01/09 - 13:11

از مدافعان حریم امنیت در دهه ۶۰ تا مدافعان سلامت دهه ۹۰

شیوع کرونا در کشور سبب شد تا بسیج و سپاه پاسداران همگام با جامعه پزشکی در جبهه سلامت همانند رزمندگان دفاع مقدس در دهه۶۰ جانفشانی کنند.

به گزارش کوله بار، به نقل از  صبح زاگرس؛  شیوع کرونا در کشور سبب شد تا  بسیج و سپاه پاسداران همگام با جامعه پزشکی  در جبهه سلامت همانند رزمندگان دفاع مقدس در دهه۶۰ جانفشانی کنند.

در ماه های گذشته تا امروز بعد از فراگیر شدن کرونا ویروس هر روز آمار و اخبار مختلفی از تعداد مبتلایان به کرونا شنیده می شود، این موضوع سبب انسجامی در بخش های مختلف کشور برای کنترل این بیماری شده است.
 
در همین رابطه دولت و در راس آن وزارت بهداشت و همچنین ارگان های دولتی و غیر دولتی، همراه با جامعه پزشکی  به صورت منظم با هم افزایی برای کنترل این بیماری تلاش می کنند.
 

 
آنچه که شایان توجه است حضور اقشاری از مردم  به نام  پاسدار است، کسانی که روزی در لباس رزم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح تفنگ به دست گرفته و امروز  در راه تامین سلامت مردم  و عرصه مبارزه با کرونا تلاش می کنند.
 
 
 
باید اشاره کرد تشکیل قرارگاه زیستی، ضدعفونی و گندزدایی مراکز عمومی و دولتی، تامین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و راه اندازی کارگاه های تولیدی در این خصوص، تجهیز بیمارستان ها و نقاهتگاه ها، غربالگری در مبادی ورودی شهرها، آمادگی درمانگاه های بسیج مانند جامعه پزشکی، اشراف های اطلاعاتی به نظور مقابله با منفعت طلبان و سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی،  آموزش های علمی، مجازی نظیر تولید عکس نوشته، انیمیشن، بازی سازی،  تنها بخش کوچکی از اقدامات سپاه پاسداران  است.
 

 
 
روز 9 فروردین که ولادت سید الشهداء و به نام روز پاسدار نام گذاری شده است، می توان درک کرد کسانی که مکتب حضرت ابا عبدالله را سرلوحه راه و روش خود قرار می دهند دور از تصور نیست هر کجا میدان خدمت و تلاش باشد  پاسداران  هستند که روزی در لباس رزم و اسلحه به دست و روزی در راه تامین سلامت جامعه تلاش می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.