سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1397/11/13 - 12:12
نجفی عنوان کرد

اردو‌های راهیان‌نور؛ فرصتی بی‌نظیر برای کسب معرفت و بصیرت

استاندار البرز با بیان اینکه راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی در کشور است، گفت: اردوهای راهیان‌نور راه صحیح زندگی کردن را می‌آموزد و فرصتی بی‌نظیر برای کسب معرفت و بصیرت است.

به گزارش کوله بار، محمدعلی نجفی، هشتم مهرماه در حاشیه نشست برنامه‌ریزی برای اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی بسیار موثر برای زنده نگه داشتن جانفشانی و بزرگواری رزمندگان و شهدا در طی هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه الگو گرفتن از شهدا باید در اولویت زندگی ما قرار داشته باشد، گفت: بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله تاثیرات معنوی کاروان‌های راهیان نور است زیرا پیروی از سیره شهدا نقشه راه را برای ما و نسل‌های آینده روشن و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
این مسئول تاکید کرد: با برپایی اردوهای راهیان نور در حقیقت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود این اردوها هر سال پرشورتر از سال قبل برگزار شود.
نجفی تصریح کرد: بسیاری از افراد در همین اردوهای راهیان نور راه صحیح زندگی کردن را می‌آموزند بنابراین نه تنها برنامه‌های این چنینی هزینه نیست بلکه فرصتی ارزشمند جهت انسان‌سازی است.
استاندار البرز گفت: اجرای این برنامه مهم ملی به هر ایرانی یادآوری می‌کند که امنیت و آرامش جامعه اسلامی ایران و جایگاه رفیع کشور در دنیا حاصل ایثار عزیزانی است که جانشان را فدای دین، انقلاب، وطن و ولایت کردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.