سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
د, 1398/11/21 - 09:51

اعزام دانش آموزان هندیجان به مناطق عملیاتی جنوب

به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر و در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کاروان راهیان نور بسیجیان پسر دانش آموزمدارس شهرستان هندیجان با ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .

به گزارش کوله بار، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد : دانش آموزان بسیجی شهرستان هندیجان به تعداد ۱۴۰نفر و به همراه ۳۰ از مبلغین، روحانیون ، راویان رزمنده هشت سال دفاع مقدس و دیگر عوامل اجرایی از ناحیه سپاه هندیجان که با حضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی در ناحیه دانش آموزان بدرقه با ذکر صلوات اعزام شدند.

 

وی افزود: دانش آموزان بسیجی هندیجان از یادمان شهدای شلمچه ، منطقه عملیاتی اروندکنار و موزه هشت سال دفاع مقدس و معراج شهدا دیدن خواهند نمود و برنامه های متنوع فرهنگی برای این دانش آموزان اجرا خواهد شد.

 

وی بابیان حضور تاثیر گذار دانش آموزان در مناطق عملیاتی گفت: بهترین درس های آموزنده برای نسل های کنونی دانش آموزان همین آشنایی همراه با معرفت در این مناطق است که یادآوررشادت ها و ایثارهای ماندگار برای تمام دوران است.

 

در ادامه گزارش خبری ، ویزیت رایگان برای مناطق محروم هندیجان با همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان در ایام الله دهه فجر انجام گرفته شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: کاروان سلامت و بسیج جامعه پزشکی هندیجان در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم روستایی سرخره سفلی با همکاری پزشک عمومی، پرستار و ماما و داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال هندیجان به مدت یک روز اعزام شدند و ویزیت رایگان همراه با دارو و آزمایشات قند خون را برای اهالی روستای سرخره سفلی از بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان انجام دادند .

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.