سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
چ, 1401/11/19 - 09:31

اعزام پنج هزار نفر از زنجان به اردوی راهیان نور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تا پایان امسال پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموز و دانشجو از زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش کوله بار، ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور یک اقدام بزرگ فرهنگی و تبیینی است، افزود: لازم است برای برگزاری مطلوب و مناسب این اردو‌ها جدیت بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امسال حدود یک هزار دانش آموز، یک هزار دانشجو و سه هزار نفر هم از اقشار مختلف تا پایان اسفندماه از استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رفیعی به لزوم مشارکت و همراهی نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعتبارات یک درصد مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و همچنین اعتبارات یک درصد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستگاه‌ها می‌تواند در این زمینه به کار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به لزوم تقسیم کار و هم افزایی در اجرای هر چه بهتر اردو‌های راهیان نور تاکید کرد و گفت: تمرکز اصلی در این اردو‌ها روی مباحث فرهنگی و تبیینی است از این رو همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا این کار بزرگ فرهنگی با شرایط مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.