سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
ی, 1402/09/19 - 19:40

اعزام 1500 نفر در قالب اردوهای مکتب حاج قاسم به کرمان

به گزارش کوله بار، عزت‌الله ابراهیمی، معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران از آذربایجان غربی به آغاز اعزام کاروان‌های اردویی زیارتی و معرفتی با عنوان مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی شده است تا پایان سال جاری ۱ هزار و ۵۰۰ نفر به زیارت مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای محور مقاومت به شهر کرمان اعزام شوند.

وی با بیان اینکه این اعزام‌ها از سراسر استان‌ و تمام رده‌های ناحیه مقاومت بسیج و سپاه آذربایجان غربی صورت می‌پذیرد، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در قالب ۵ اتوبوس به این اردوها اعزام شده‌اند، پس امید است بیش از جمعیتی که پیش‌بینی کرده‌ایم، بتوانیم زائر اعزام کنیم.

ابراهیمی مدت این سفر معنوی را پنج روز اعلام کرد و گفت:  حضور بر سر مزار مطهر سردار شهید سلیمانی، شهدای محور مقاومت و شهدای هشت سال دفاع مقدس در کرمان و زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) از جمله برنامه‌های این اردوها است، همچنین درصورتی که شرایط مساعد باشد، کاروان‌ها به زیارت مشهد مقدس نیز اعزام می‌شوند.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی این عبد صالح خدا در حسینیه بیت‌الزهرای کرمان نیز عضو هیئت امنا بودند که زائران با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این مکان مقدس نیز حاضر خواهند شد.

وی به تلفیق اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: در این راستا کاروان‌ها از کارخانه لاستیک‌سازی بارز کرمان نیز بازدید کرده و توضیح‌های لازم را در این راستا دریافت خواهند کرد.

ابراهیمی ضمن اشاره به اینکه اردوها به صورت رایگان یا اینکه با دریافت مبلغ ناچیز از زائران برپا می‌شود، ادامه داد: هزینه‌های اسکان، تغذیه، رفت و آمد توسط رده‌های ناحیه مقاومت بسیج و سپاه در شهرستان‌ها برآورد و تامین می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه استقبال مردم به ویژه جوانان از این اردوها بسیار زیاد است، ابراز امیدواری کرد همه دوستداران نظام اسلامی بتوانند در این سفر سراسر عشق، معرفت و بصیرت شرکت کنند و از برکات بی‌پایان آن بهره کافی را ببرند.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: افرادی که برای اعزام به این سفر زیارتی علاقه‌مند هستند می‌توانند به شورای اردویی پایگاه یا حوزه مقاومت بسیج در محله و شهرستان خود مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند چراکه اعزام به این سفرها به صورت فراخوان بوده و آحاد مردم را دربرمی‌گیرد.
انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.