سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1402/01/19 - 18:52
خطیب دینی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم «مهقانی» و «حیدری»:

انقلاب اسلامی زمینه را برای ظهور حضرت حجت (عج) فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام مؤمنی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم «مهقانی» و «حیدری» گفت: اگر افرادی نادان و شاکر نباشند و بتوانند کاری انجام بدهند، ولی از انجام آن سر باز بزنند، خداوند به سرعت افرادی را جایگزین آن‌ها می‌کند. خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می‌خواهد و چیزی نیست که به‌راحتی توفیق آن را به کسی بدهند.

به گزارش کوله بار، آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، سردار «مجید خادمی» مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه را برای ظهور حضرت امام زمان (عج) فراهم می‌کند.

وی افزود: با رجوع به روایات شاهد هستیم که انقلاب اسلامی، همان انقلابی است که آمدن آن وعده داده شده و زمینه و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کند.

این خطیب دینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر افرادی نادان و شاکر نباشند و بتوانند کاری انجام بدهند، ولی از انجام آن سر باز بزنند، خداوند به سرعت افرادی را جایگزین آن‌ها می‌کند.

وی ادامه داد: خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می‌خواهد و چیزی نیست که به‌راحتی توفیق آن را به کسی بدهند.

حجت‌الاسلام مومنی با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن، اگر قدردان و شاکر امانت الهی و ودیعه شهداء نباشیم، آن را از ما می‌گیرند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم که مدعیان بسیاری وجود دارد، اما عاملان به ابن توصیه‌ها اندک هستند.

مراسم گرامیداشت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد

این خطیب مذهبی درباره جوانان امروز ایران اسلامی تاکید کرد: بنده معتقدم که جوانان امروز با وجود فشار‌های کنونی بسیار بهتر از جوانان ابتدای انقلاب هستند و شاهد هستیم که بسیاری از جوانان ما تلاش می‌کنند تا با وجود همه فشار‌ها و مشکلات تلاش‌های بسیاری برای دین و شهدا انجام دهند.

حجت‌الاسلام مومنی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا همچون ایران بیرق و پرچم دین بلند نیست و پیامبر اسلام (ص) در میان اصحاب خود با اشاره به سلمان فارسی گفته بودند که قوم او (مردم فارس)، زمینه و مقدمات قیام حضرت امام زمان (عج) خواهند بود.

این خطیب و سخنران مذهبی با بیان اینکه امروز مردم از حضور بانیان وضع موجود در مسئولیت ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: نباید با بانیان وضع موجود مماشات کرد، چون مردم از حضور آن‌ها ناراضی هستند.

وی ادامه داد: امروز کسی که مسئولیتی برعهده دارد باید به آن افتخار کرده و شب و روز برای انجام موفق آن تلاش کند.

مراسم گرامیداشت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد

شهیدان «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» شهدای مدافع حرم و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بودند که در حمله بامداد جمعه (۱۱ فروردین) امسال جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی به حومه دمشق به فیض شهادت نائل آمدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.